3 november 2011

Long time no see....

Forgive me.... for I have sinned... It's been a month since my last confession...

Ja, ja skämt å sido.
Jag har faktiskt inte kunnat skriva något för den dator jag brukar använda (min jobbdator) har varit, och är, helt seg.
Den dator jag använder nu tillhör min mors sambo. Den la av för en tid sedan när jag var hos dem och då lovade jag att jag skulle ta med den hem och se om jag eller nån jag känner kunde få igång den. Tro det eller ej men jag brukar vara en fena på det här med datorer. Om jag inte vore så lat så kanske jag hade kunnat plugga något tekniskt en gång i tiden...
I vilket fall som helst så kom jag på idag (efter att ha haft datorn hemma en lååång tid) att jag skulle ta mig tid att kolla på nämnda dator. Simsalabim... jag fick igång den! Faktiskt inte svårt alls. =)
Så nu använder jag denna dator med Windows XP istället för min jobbdator med Windows 7 och det är hur underbart som helst. Jag har surfat typ hela eftermiddagen istället för att göra det jag borde göra... nämligen städa, skicka iväg viktiga papper och plugga... =)
Men, men... jag tar det imorron istället.
Mirre är hos farmor eftersom hennes ena kusin är där i några dagar (det är ju höstlov) och jag har tvättstugan från kl.07 så då är jag ju ändå uppe och borde kunna få lite gjort.
Nu ska jag sussa så att jag orkar med dessa borden!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar